sobota, 15 stycznia 2011

S/S 2011

Dzisiaj kolejna część męskich kolekcji na wiosnę/lato 2011. Muszę przyznać, że sporo ich jest. Postaram się pokazać  jak najwięcej , o każdej coś napisać, ale nie wiem na ile wystarczy mi  zapału  i czasu, tym bardziej że w przyszłym tygodniu ruszają już prezentacje kolekcji na jesień/zimę 2012 - tym zajmę się  jednak dużo później :) Dzisiaj chciałbym Wam pokazać 2 kolekcje. 

Pierwsza z nich to kolekcja Z Zegna, która bardzo mi się  spodbała. Pierwsze co rzuca się w oczy to świetne kolory. Rdzawy, rudy, pomarańczowy. Nadają rzeczą niesamowitego charakteru, sprawiając że zwyczajna kurtka czy nawet t-shirt sprawi, że nie przejdzie się niezauważonym w tłumie.  Poza tym wszelkie odcienie szarości. Ostatnio to mój ulubiony kolor :) Tutaj w połączeniu z rdzawym daje niesamowity efekt. W tej kolekcji zachwyciły mnie również marynarki, w których rękawy są w innym odcieniu (nawet kolorze) niż pozostał część. Wygląda to bardzo oryginalnie. Nieco przykrótkie, czy też podwinięte spodnie to nie nowość, ale jako zwolennik tego typu "udziwnień" - jestem na tak :) Rzeczy typu see-through-sheer to również powtórka z rozrywki, jednak w kolorach pomarańczowych prezentują się naprawdę ciekawie.  Koniecznie muszę sobie sprawić coś w tym kolorze.



Druga kolekcja - YSL i zdecydowanie mniejszy entuzjazm z mojej strony. Nie za bardzo mam co o niej powiedzieć, gdyż nie podoba mi się . Oczywiście kilka rzeczy, jak np. marynarki long czy swetry typu see-through-sheer z chęcią bym przygarnął, ale całościowo nie zachwyca. Spodnie z wyższym stanem czy spodenki w kropeczki to chyba nie mój typ, ale może ktoś inny coś dla siebie znajdzie.  Moim zdaniem kolekcja nieco nudna. Monotone kolory usypiają . Mimo, iż sporo jest moich ulubionych szarości to nie komponują się one tak dobrze z pozostałymi kolorami, jak chociażby na zdjęciach powyżej. 


8 komentarzy:

  1. No i w końcu jakieś kolory :). Zgadzam się z tym co napisałeś, w rudościach nawet zwykła kurta wygląda zupełnie inaczej.

    A co do problemów z wyświetlaniem notek. Bardzo to dziwne, inni chyba nie mają takich problemów.. chociaż nie wiem. Długo się tak już "dzieje"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. A jeśli problemy te mimo ponownego dodania do obserwowanych się powtarzały, myślę, że wystarczy, że zamiast w link do notki będziesz klikał w link na "główną" stronę bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kolekcja zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegna - klasa, YSL - porażka, z malutkimi wyjątkami które można policzyć na palcach jednej ręki. Te spodenki w groszki?!?! WTF?

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie zgadzam się z wypowiedzią mm. Zegna - klasa. a ysl...bez komentarza, spodziewałam się czegoś o wiele lepszego, ale teraz widać, że popadli w przesadę, o tych żałosnych spodenkach nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing collections! Thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń