poniedziałek, 17 stycznia 2011

Ain't No Stopping...

Ta bluza z miejsca stała się moją ulubioną. Nie tylko ze względu na asymetrycznie ułożone guziki, ale także za charakterystyczne wykończenie dekoltu. Ma jednak jedną wadę. Jest stosunkowo cienka, co w warunkach zimowych raczej ją dyskwalifikuje. Ostatnio jednak   zawitała do nas wiosna i 10 st za oknem sprawiło, że zdecydowałem się ją ubrać. Reszta bez historii, więc nie będę się rozpisywał.
Dla tych co mają trochę czasu i ochoty - wywiad na portalu We Dwoje :)  

                                                                      Photo by Zuza

Shirt - Asos.com 
Blazer - NewLook.com
Jeans - Pull&Bear
Boots - BigStar 


24 komentarze:

  1. świetna ta bluza, taka trochę marynarkowata chyba? udany zakup, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetny! Rzadko spotyka się mężczyznę z takim wyczuciem stylu! Rewelacja:)
    Ja dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie: http://niebanalne-notable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ta Twoją minke z pierwszego zdjęcia:)
    taka Twoja jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. love the shirt inside with the asymmetrical buttons... and the whole look ic super cool

    http://donotshoeme.blogspot.com/

    follow if u like what u see?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Mekinking - mówiąc o bluzie miałęm na myśli tę siwą, pod spodem - już to sprecyzowałem, bo faktycznie mozna było inaczej odczytać. Co do marynarki też jest cienka, więc też jedynie na cieplejsze dni:)

    Notable bardzo mi miło - dzięki :)
    Rzaba - hehe - dzięki :)
    Sandrula - zgadza się - co nieco wycieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka fajnie się "leje".
    a każdy element Twojego ubioru jest ładny/atrakcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. to szare coś jest rewelacyjne!
    ale Cię Romka wycięła, uhuhuhu

    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza! przez te asymetryczne guziki nieziemsko się układa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykończenie dekoltu jest świetne! No i bardzo lubię tę Twoją marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka jest okej, widziałem ostatnio podobne w River Island, ale w tym zestawie szału nie robi. Klapy i lamówki marynarki odwracają uwagę od guzików i tunelowego kołnierza, a całość zlewa się ze spodniami. Bluzka ciekawie wyglądałaby z zapiętą pod szyją koszulą pod spodem i ciemnymi dżinsami albo z kardiganem. Byłaby chyba bardziej wyeksponowana, choć nie wiem czy akurat to było głównym celem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna jest ta bluzka i marynarka ale nie jestem do konca przekonany do zestawienia ich razem ;) Mimo to na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi!
    There is no jacket very similar to yours in Pull & Bear, I love!
    You look well your new haircut!
    Great outfit!

    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, bardzo w Twoim stylu. Podobają mi się zapięcia 'na skos'. To nawet może być wersja na wiosnę, z mokasynami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cezary Ck Koralewski - tutaj nie chodziło o jej wyeksponowanie - miała tworzyć całość ze spodniami. Co do Twojej propozycji - świetny pomysł z tą koszulą pod spodem - może zrobie coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great blog. Following you !

    Pepas xoxo

    /pepasroom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your jacket and shirt! Awesome look! May I make some commercial for you on my blog? xx

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie , uwielbiam jak faceci ubierają się na niechluja :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, piszę w pewnej sprawie! wielokrotnie już trafiłem na Ciebie na lookbooku i jestem pod dość dużym wrażeniem. Zauważyłem, że dość często zamawiasz ciuchy z asos.com, i tutaj moja prośba. Czy przy następnym zamówieniu mógłbyś zamówić dla mnie jeden pierścionek? oczywiście dołożę się do kosztów przesyłki, zapłacę za koszt przesyłki na terenie Polski i oczywiście zapłacę za zamówiony przeze mnie ring :) jeśli możesz skontaktuj się ze mną przez mail: toygunstar@interia.pl - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jest ten blazer z asosa, też mam coś podobnego, ale kupiłem w UK :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blazer :)
    Będę tu częściej wpadac.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń