niedziela, 30 stycznia 2011

Clear And Present Danger...

Dzisaj kolejny, nieco bardziej elegancki, set. Look zdecydowanie monochromatyczny. Do ciemych granatowych jeansów, które z miejsca stały się jednymi z moich ulubionych, dodałem granatową koszulę i czarny krawat. Krawatów nie zakładam zbyt często, ale jeśli już to robię, to ten wybieram najczęściej. Zresztą nie mam dużego wyboru. Posiadam zaledwie 2.  Nie do końca dobrze czuję się w całkowicie formalnym ubiorze, dlatego żeby nieco "rozluźnić atmosferę",  zarzuciłem długi kardigan i ciężkie buty. 
Zdjęcia nie są najlepszej jakości. Wynika to z faktu, że nie lubię ich robić w miejscach publicznych, tym bardziej przed centrum handlowym. Cała masa gapiących się na mnie ludzi, którzy jakby pierwszy raz w życiu widzieli, że ktoś robi komuś zdjęcia, sprawia, że nie mam ochoty ustawiać się do kolejnych. Niestety tym razem inaczej się nie dało i wytrzymalem zaledwie kilka ujęć.  Nie ma jak to zdjęcia w lesie :) Tam czuję się swobodnie :)
Jeszcze do jutra możecie oddawać głosy w konkursie BlackMaga. :)  






 
Photos by Zuza

 Jeans - Zara
Boots - BigStar
Shirt - Sh
Cardigan - Asos.com
Belt - Bershka  

28 komentarzy:

  1. Tez tego nie lubie:) Dlatego wlasnie staram sie unikac miejsc publicznych jak ognia, a jak juz nie ma innego wyjscia to przez godzine szukam jakies bardzo rzadko uczeszczanej uliczki:) Ludzie bywaja strasznie irytujacy.

    Swietnie przelamales ta elegancje. Zestaw swietny - jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz rację, też staram sie robic zdjecia z dala od gapiów. A sweter masz przecudowny, ja tez jakos nie przepadam za krawatami ale od czego mamy muszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyk mawiał - "Polska to dziki kraj". Niestety pod względem gapiostwa też. Też nie lubię takich sytuacji, ale nie ma czym się przejmować. "Koko dżambo i przodu!" jak to mawiał inny klasyk :)
    A stylówka rzeczywiście fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. fiu fiu! podoba mi się! elegancko z nutką "szaleństwa"! i zgadzam się z Tobą - nie ma to jak las - przynajmniej żaden ochroniarz nie podejdzie i nie wyprosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podzielam ból zdjęć w miejscach publicznych:/ dżinsy idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten sam problem z gapiami;/ Nie wiem co w tym nadzwyczajnego,że ktoś komuś robi zdjęcia;p Bardzo mi się podoba taka luźna elegancja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię pozować w środku miasta - podczas ostatniej sesji grupa Japończyków zaczęła mi cykać zdjęcia :)

    Świetne masz buciory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. Jesteś z Bydgoszczy? Zastanawiam się, bo chyba Cię widziałem w centrum handlowym Focus Park.

    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny zestaw. Niby elegancki, ale z tym swetrem całość nabiera luzu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czarne krawaty, ten w połączeniu z ciemnym granatem koszuli i spodni wygląda naprawdę stylowo..

    OdpowiedzUsuń
  11. Tom - dzięki :)
    Anonimowy - całkiem możliwe, ze mnie widziałeś :) Z Bydgoszczy co prawda nie jestem, ale uczę się tam i w Focusie zdarza mi się bywać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo jakbym słyszała (tzn. czytała) mojego Sylwka:D tyle że on nie lubi przy gapiach robić zdjęć, o pozowaniu nie było by mowy:)

    no i super set! zdecydowanie najciekawsze kombinacje wychodzą z łączenia tak różnych stylistycznie elementów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj jest faaajnie!. Stylowo i niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym była facetem (a większość część życia chciałam nim być ;) właśnie tak chciałabym się ubierać :)
    Masz rację, zdjęcia między ludźmi to masakra, ja mam czasem wrażenie, że sobie porozbijają głowy o słupy, tak się gapią ;)) Dlatego do zdjęć każę się wywozić za miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, a ja będę przykry i powiem, że mi się nie podoba... ale dlatego, że ja ogólnie nie lubie takich długich swetrów i casualu - bynajmniej żadko mam na sobie koszule itd. Ale Tobie jak najbardziej pasuje - chociaż w głowie wciąż mam zdjęcia w marynarce;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie bardzo się podoba, wszystko "cacy" :)) super!

    poza tym doskonale Cię rozumiem, zdjęcia "wśród ludzi" to koszmarne uczucie ;) wszyscy dookoła są nagle niesamowicie zainteresowani i nie mają swoich spraw.
    (a najlepsi są sąsiedzi, którzy akurat w momecie fotek muszą wyjść z domu lub zaglądać przez okno ;P)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks Adam:)I really appreciate the compliment!
    +like your boots

    OdpowiedzUsuń
  18. Great outfit. I love the long cardigan. You are a very well dressed man.

    Alexa @ VPV

    www.shopVPV.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie i stylowo! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny outfit! buty i kardigan mega:) i bardzo fajnie to wszytsko wspolgra z krawatem:D

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. all guys should dress like you!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Skinny ties are fabulous! I love your look


    xoxo, A
    toppedoffwitharedhat.blogspot.com
    follow me and I'll follow you back!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Also this lookis awesome! I'll let you know when your looks are coming on my blog, I'm sorry for the retard, but it's so busy :(! xx

    OdpowiedzUsuń