środa, 12 stycznia 2011

3am...

 Po całym dniu na uczelni nie mam już dzisiaj ochoty na nic. Najchętniej zrobiłbym sobie kawę, usiadłbym wygodnie w fotelu, załączył chilloutowe rytmy i odpłynął w beztroskę. Niestety nie jest mi to dane. Same nerwy. Najpierw koleś z Allegro zażyczył sobie za wysyłkę jakąś chorą sumę, następnie okazało się, że wielbiony przeze mnie asos ma mnie gdzieś i nie dosyć, że nie przesyła paczki od 3 tygodni to na wszystkie maile odpowiada w identyczny sposób. Na domiar złego stare, poczciwe autko ma nierozpoznaną od tygodnia chorobę i nikt nie potrafi zdiagnozować coż takiego dolega naszemu "dziadziusiowi". Pozostaje nadzieja, że tydzień ma się ku końcowi i może następny będzie lepszy, bo nie wierzę, że w tym coś się poprawi. 
Co do rzeczy - wszystko widać :) Wszystko już było więc bez zbędnych wywodów na ich temat, pozostawiam Was ze zdjęciami :) Miłego wieczoru :)

Cardigan - Asos.com
Shirt - Sh
T-shirt - H&M 
Boots - BigStar
Jeans - PullBear
Gloves - NewLook.com
Scraf - H&M 

27 komentarzy:

  1. poprawy humoru!;) i co zmęczyłeś już bastion?

    OdpowiedzUsuń
  2. great outfit and photos once again!!
    <3

    www.jasonitos.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandrula - bastionu nie zmęczyłem - póki co mamy separację;p Przerwałem po 200 stronach. Zaznaczam przerwałem. Dostałem od Gwiazdora 3 ostatnie części Dextera :) Chciałem się za nie wziąć dopiero po Bastionie, ale moja ządza krwi wygrała;p Przeczytałem już 2 części Dextera - została już tylko ostatnia i wracam do Bastionu, który póki co mi się podoba :) Coś podobnego do Jerycho - serial :) Jak masz trochę wolnego polecam :) Zresztą może napiszę o nim jeszcze w tym tygodniu to będziesz miała okazję sam ocenić czy Cię interesuje :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ok z tym szalikiem ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Los potrafi czasami dac w kość. Wszystkie te niepowodzenia jak widać nie wpłynęły jednak negatywnie na Twoj styl. ;) Zestaw świetny. Jak zawsze klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj zapytać o przesyłkę na forum ASOSa. Na maile przychodzi tylko automatyczna odpowiedź, a na forum odpowiadają na pytania o konkretną paczkę - trzeba tylko podać nr zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu, to kiepśiutko ;/ ale mam nadzieję, że nowy tydzień będzie lepszy, a on już niedługo, więc uszęta w górę!

    ściskam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. To jest to forum:

    http://community.asos.com/forums-list/?categoryid=8675887860579752174

    Pzdr.
    Miss Mjau =^..^=

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - dzięki wielki za informacje :) Na pewno skorzystam :) Mam nadzieję, że to będzie skuteczniejsze :)
    Asia - mam nadzieję, że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. the boots!!♥

    http://pineplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest świetny ;) A co do Twojego tygodnia, to jednak odetchnęłam z ulgą, że nie tylko mi nic sie nie układa od poniedziałku.. ale damy radę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. też ostatnio nie mogę dojść do ładu z Asosem, ale dziś dostałam w końcu moje buty i jestem zachwycona, więc jestem względnie udobruchana ;)

    co do zestawu, super - jak zawsze. sweter jest świetny - taki męski i w ładnym kolorze + fajnie wygląda z tą jeansową koszulą pod spodem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem są takie dni ;/ Nieszczęścia chodzą parami, a pary się łączą w pary i nim się obejrzysz cały tuzin katastrof masz za sobą...
    Życzę Ci aby było lepiej :)
    Bardzo podoba mi się Twój kardigan!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten sam problem z asosem... :/ kazali mi czekac kolejne 2 tygodnie.. grr mam nadzieje ze to tylko i wylacznie zasluga niespecjalnej pogody bo to by byla 2 z rzedu paczka ktora mi nie przyszla! :/

    OdpowiedzUsuń
  15. megaaaa stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. no tak skoro dostałeś 'swojego' dextera to wiadomo , bastion poszedł w odstawke:P zabrałam się ostatnio za jerycho :) i bardzo bardzo przypadło mi do gustu:) a widziałeś już takie filmy jak human trafficking , albo masz na imie justine ? polecam o handlu kobietami bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie! Te warstwy kapitalnie sie prezentuja;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zestaw, kapitalnie połączone warstwy i cudowne buty >.< :) !!!!
    I życzę aby już teraz było coraz lepiej :P :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love the cardigan and boots so much :D

    www.themadtoter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. a man for a change, how nice!
    your pictures are amazing, I love the one with you and the girl in the snow!

    Ylenia
    http://longuette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle fajnie wyglądasz i muszę przyznać, że wyjątkowo pasuje Ci właśnie ten odcień granatu. Każdy miewa raz gorsze, a raz lepsze dni. Jutro spojrzysz na wszystko z innej perspektywy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I have the same ASOS cardigan and I love it..
    obsessed with your boots..
    great blog
    Lee x

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweter naprawdę ładny. Nie podobają mi się buty. Wolę w tym sezonie trochę więcej 'kowbojskiego' sznytu, świetne proponuje River Island. I szalik wiązany na "maryjke" też niekoniecznie mnie nie urzekł. Jak dla mnie bywało lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  24. widze że masz bardzo ciekawy styl:)
    zapraszam do mnie
    http://kamilakutyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń