czwartek, 20 stycznia 2011

Laguna...

Ten set z założenia miał być kolorowy. Skończyło się jednak na dosyć stonowanych barwach. Jedyny wyróżniający się element to rózowy t-shirt. Kupiłem go dosyć dawno. Zainteresował mnie ciekawy kolor oraz kieszonka. Niestety tak to czasami bywa ze sklepami internetowymi, że nie zawsze kolor w realu jest taki sam jak na zdjeciu. Z ciekwaego przybrudzonego różu zrobił się dosyć intensywny odcień, dlatego t-shirt leżał w szafie ponad 4 miesiące. Teraz jednak postanowiłem go wykorzystać i chyba całkiem przyzwoicie się prezentuje :)




Boots-Asos.com
Bag-Asos.com
Jeans-Pull&Bear
Belt-Pull&bear
Jeans Shirt- Sh
T-shirt-Asos.com
Scarf-H&M
Na koniec coś do posluchania :) 

24 komentarze:

  1. love the look,just don't like the pink :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak zwykle super! Fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nie mam nic przeciwko różowym koszulkom u mężczyzn ;) oczywiście zależy z czym się je zestawi.
    bardzo fajnie, chociaż zamiast tej dżinsowej koszulo-kurtki wolałabym chyba szary sweter. ale miało być kolorowo, więc jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjęciach nie jest aż tak intensywy, ale bardzo fajny:) mój mąż ostatnio kupił sobie spodnie różowe i został wygwizdany przez jakiś robotników:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Adam, masz musztardowe skarpetki??? :))
    i jestem w szoku, że przekonałeś się do t-s, ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't get a word of it, but pics do speak a universal language...love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze koszulka fajna, po drugie uwielbiam ten szalik, po trzecie połączenie kolorów koszulki i szalika jest świetne, po czwarte podoba mi się ta koszula włożona do spodni, a po ostatnie już - jest po prostu rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! swietny ten look naprawde :)
    dobra robota :))))
    www.blueeyed-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Odwiedzam bloga Zuzy i widzę że oboje macie świetny styl i pasujecie do siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja! Genialna torba i koszula ;) zapraszam na http://wardrobeblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie jakoś nie przekonuje ani ten róż, ani ten zestaw. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zdjęcia są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie, wyjątkowo ten zestaw nie podoba mi się, jakoś tak przekombinowany jest

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing blog!!

    I've the shirt and the boots!

    OdpowiedzUsuń
  15. I've just decided that now I'll follow you jajajja

    OdpowiedzUsuń
  16. Just came across your blog now. Love the photos. Bag is really cool too.

    Lee
    x

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć mam takie pytanie. Co sądzisz o połączeniu: garnitur + mucha. Wybieram się na studniówkę, kupiłem już czarny garnitur z lekko połyskującego materiału i nie wiem czy będzie gdy założę białą koszulę i czarną muchę. Mucha pasuje do garnituru? A może kolorowa koszula i kolorowa mucha? Liczę na pomoc (;

    OdpowiedzUsuń
  18. Żeby wszyscy mężczyźni się tak ubierali.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy - nie widzę żadnego problemu w połączeniu muchy z garniturem. Oczywiście zdania są podzielone. Niektórzy twierdzą, że mucha nadaje się wyłącznie do fraka lub smokingu. Ja nie należę do tej grupy. Odpowiednio zestsawiona i z garniturem wygląda ok. Jestem raczej zwolennikiem eksperymentów, aniżeli kurczpwego trzymania się zasad. Osobiście jednak zrezygnowałbym z połączenia kolorowa koszula+kolorowa mucha. To już za dużo. Wersja biała koszula+czarna mucha jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy - moze jeszcze pomyślałbym o połączeniu biała koszula+ bordo mucha.

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki za rady w sprawie muchy

    OdpowiedzUsuń