środa, 5 stycznia 2011

Adidas Originals...

Adidas do tej pory kojarzył mi się tylko i wyłącznie z odzieżą i obuwiem sportowym, a wszelkie próby wyjścia poza te ramy wypadały baldo, daltego do kolekcji Adidas Originals S/S 2011 podchodziłem sceptycznie. Hasła reklamowe głosiły, że to " miejska kolekcja przeznaczona dla dziewczyn i chłopaków, którzy strojem chcą wyrażać siebie i być zawsze na czasie ". Po bliższym zapoznaniu się z kolekcją stwierdzam, że wyrażanie siebie poprzez te ciuchy jest kiepskim pomysłem - powiedziałbym będziemy "niewyraźni". Dzięki tej kolekcji możecie się ubrać od stóp do głów. Znajdziecie torby, jeansy, koszule, bluzy i T-shirty. Dużo tego, ale ilość nie przełożyła się na jakość - przynajmniej tę estetyczną. To wszystko już widzieliśmy. Te same wzory t-shirtów, wycierane i przetarte jeansy pojawiały się już w kolekcjach większości sieciówek i często w lepszym wydaniu. Nie ma w tej kolekcji żadnej świeżości. Jedynym elementem, który mi się spodbał to przydługie marynarki.


Inaczej ma się sprawa z butami. Na potrzeby kolekcji Originals Adidas związał się z kanadyjską firmą obuwniczą Ransom. W wyniku tej współpracy powstała bardzo ciekawa stylistycznie kolekcja butów, inspirowana butami typu boat shoes. Wszystkie modele wyglądają bardzo interesująco - ciekawie dobrano kolorystykę, a do tego wykonanie powinno stać na stosunkowo wysokim poziomie :)










15 komentarzy:

  1. Adidas to jest jedyna marka, której logo widać na moich ubraniach. w Polsce, a przynajmniej na Śląsku,kolekcje są biedne. Pamiętam jak pojechałam do Berlina i zakochałam sie w różnorodności rzeczy w Adidasie. Do domu oprócz 3 par butów, spodni i bluzy, przywiozłam też adidasową marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wy jesteście zgraną parą, nawet posty dodajecie w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są fenomenalne! i kto by pomyślał, adidas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to szczyt ekstrawagancji, ale nie jest źle. Przy odpowiednim zestawieniu elementów, można by się bardzo fajnie ubrać. Poza tym jakością Adidas Originals zabija ciuchy z sieciówek (jeansy robi Diesel) i tu widzę największą różnicę (poza ceną oczywiście). Jest mnóstwo bardzo ciekawych kolaboracji Nike, Adidasa czy Pumy z innymi markami czy projektantami w wyniku, których powstają unikatowe ciuchy, więc trzeba wyjść już poza stereotyp 3pasków, bo to dawno i nieprawda.
    PS: "i" w tytule zabrakło

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja Adidas faktycznie oklepana -jakbym wchodził do Reserved.
    A te buty z pierwszego zdjęcia -BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatiszka - organizacja czasu najważniejsza :)
    Daniel - dzięki za uwagę - już poprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubrania średnio przekonujące, ale za to buty są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone buty żeglarskie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie wszystko mi się tu podoba, a buty to już w ogóle świetne:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie można dostać te buty? Zakochałem się!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze szare buty są świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ta bejsbolówka Star Wars mnie prześladuje, chyba chce żebym ja miała <3

    OdpowiedzUsuń