czwartek, 27 stycznia 2011

Million Pieces...

Klasycznych, ciemnogranatowych jeansów szukałem już od dłuższego czasu, gdyż jak się okazało wszystkie modele jeansów, jakie posiadałem, były powycierane lub z dziurami. Szczerze powiedziawszy, znaleźć coś odpowiedniego było dosyć trudno. W sobotę jednak udało mi się, na wyprzedażach, trafić na idealny model :) W dodatku ostatni egzemplarz :) Nie pozostawało mi nic innego jak, tylko je wziąć :)
Wraz z Zuzą bierzemy udział w konkuresie Black Maga - Colorize your life. Jeśli macie ochotę,  tutaj możecie oddać głosy na wybrane przez Was stylizacje. 
  



 Photo by Zuza 

 Cardigan - H&M
Shir - Sh
BowTie - KappAhl
Scarf- Stradivarius
Jeans - Zara 
 Bag - Asos.com
Shoes - Asos.com 

31 komentarzy:

  1. super!
    szczególnie spodobało mi się pierwsze zdjęcie - jak z magazynu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. the scarf is really you thing huh?! :D
    Nice outfit, remain a gentleman!

    www.themadtoter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Najlepsze z Twoich stylizacji i zdjęć na blogu.
    Żebyś się jeszcze wyprostował, to będzie megazajefajnie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super! torba wspaniała :D
    chyba ta dżinsowa koszula jest ostatnio twoją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super, tylko ta koszula Cię trochę pogrubia. Ale całość na +
    super buty !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem absolutną fanką tego setu!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super! to jeden z moich ulubionych setów u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jerome C. - yes, it's really my :)
    Anonimowy - dzięki woelkie - postaram się następnym razem się wyprostować :)
    Lady_P - Dziękujemy :)
    Rabbit Hole - hehe, zdecydowanie tak :) Noszę ją bardzo często :)
    Lumpexoholiczka - cieszę się, że się podoba :)
    6roove - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeans + jeans = 5+
    A dodanie mojego ulubionego swetra to w zasadzie 6!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie! sweter, buty, szalik... Wszystko swietne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm...

    Takie przebieranki to trochę śmiech na sali, serio. Liczy się co masz w głowie, a nie na głowie i poniżej. Myślę, że znajomi z Twojego otoczenia mają niezły ubaw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy jakie przebieranki ?
    Super ubrany jest ! :D Chyba zazdrościsz ;)

    A ja mam pytanko za ile kupiłeś te spodnie?
    i czy to są rurki ;>?

    OdpowiedzUsuń
  13. (Anonimowy)
    Może to prawda, że "NIE TYLKO szata zdobi człowieka", ale z pewnością to jak się ktoś ubiera odzwierciedla jego pomysłowość, fantazję, poczucie estetyki, inteligencję i kreatywność.
    Tego typu krytyczne uwagi jakie napisał Anonimowy w gruncie rzeczy są komplemenami bo to co jest ciekawe i wartościowe jest jednocześnie elitarne, a więc na szczęście jest nie dla wszystkich.
    Kiedyś sekretarka u mnie w pracy powiedziała mi: "ja nie wiem, jak można nosić takie podarte i dziwaczne t-shirty, nigdy bym tego nie założyła."
    A ja na to: "I to mnie utwierdza w przekonaniu, że się ubieram z klasą, Pani Grazyno!" ^__^

    OdpowiedzUsuń
  14. i like the scarf very much
    wish it snowed here in Greece too:/

    OdpowiedzUsuń
  15. No i w końcu znalazłeś jeansy :) świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  16. No ten zestaw fajny!:) Pierwsze zdjęcie- mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Le Petit Monique - Dzięki :)
    Anonimowy - strasznie mi przykro, że znajomi nie akceptują Ciebie i Twoich zainteresowań. Musi Ci być naprawdę cięzko, skoro myślisz, że inni mają tak samo.
    Anonimowy - spodnie kosztowały 89 zł. Nie są to rurki. Na całej długości nogawka jest jednakowo szeroka :)
    Kacper C - muszę przyznać, że tekst z Panią Grażynką świetny. Ciekawy jestem jak zareagowała?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuuurcze pierwsze zdjęcie jest genialne. A ciemne proste jeansy świetny wybór, zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny look! A pierwsze zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że poczekałam z komentarzem, bo wywiązała się tutaj BARDZO ciekawa dyskusja. Mam to szczęście, że znam Adama osobiście i NIGDY nie nazwałabym jego stylu przebierankami! Podziwiam zarówno jego jak i Zuzę za odwagę i nie przejmowanie się takimi docinkami typy pan/pani anonimowy/anonimowa!
    Amen!

    p.s. uwielbiam ten sweter! a zdj nr 1 jest mega mroczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. TheMen's Side- tylko się dziwnie spojrzala, obawiam się, że nie zrozumiała :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie świetnie świetnie !!! szkoda ,że tak mało facetów wie jak się dobrze ubrać : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    To są te buty z asosa o kolorze tan (asos leather brogues)? Zastanawiam się nad kupnem takowych, ale boje się że będą za jasne, choć na tych zdjęciach wyglądają dość ciemno. Jak to jest przy świetle dziennym?
    Pozdrawiam,
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog okularnicy - dziękować Pani Asiu :)
    Marykate - dzięki :)
    Anonimowy - Adam - to są dokładnie te buty. Są zdecydowanie jaśniejsze niż na tych zdjęciach. Najbliższy rzeczywistemu jest ich kolor w tym poście: http://mensside.blogspot.com/2010/11/jazz-me.html W rzeczywistości są jeszcze trochę jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, super klimat, super look i ta torba mmmmmmm baaaardzo na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń