poniedziałek, 6 grudnia 2010

Rękawiczki na zimę...

Zima już w pełni zagościła w naszym kraju. Śnieg i mróz nie odpuszczają i trzeba zdać sobie sprawę, że tak będzie przez najbliższe 2-3 miesiące. Skoro nie możemy tego zmienić, przygotujmy się odpowiednio na złe warunki atmosferyczne. Jednym z podstawowych zimowych akcesoriów są rękawiczki. Podstawowym ich zadaniem jest ochrona dłoni (czasami przedramion) przed chłodem. Obecnie jednak nie zakłądamy rękawiczek tylko i wyłącznie dla komfortu cieplnego naszych dłoni. Często mają one za zadanie podkreślić dany look, dodać mu charakteru lub wręcz przeciwnie, sprawić żeby cały ubiór nabrał spokojnieszego wyrazu. 

Dzisiaj prezentuję Wam kilka ciekawych modeli, które znalazłem w sieci. Większość pochodzi ze strony Asos.com, ale znajdziecie tutaj też modele z TopMan.com, NewLook.com i RiverIslan.com.

Na pierszy rzut, rękawiczki bez palców tzw. mitenki. To propozycja raczej na wczesną zimę. Są bardzo praktyczne(obędzie sie bez ciągłego zdejmowania),a poza tym spełniają swoją zasadniczą funkcję - grzeją. Polecam zwłaszcza modele z pierwszego rzędu (są bardzo ciepłe - w środku polar). Zaopatrzyłem się w taki model i byłem miło zaskoczony ich jakością :) 


Kolejny typ to również rękawiczki bez palców - jednak, że tak to określę, z nakładką :) Ich zaletą jest na pewno fakt, że można je nosić wczesną zimą, gdy nie ma jeszcze zbyt niskich temperatur - sprawdzą się jednak również w większe mrozy, kiedy na palce zarzucimy nakładkę :) Nie jestem natomiast zwolennikiem rękawiczek  z jednym palcem. Uważam je za mało praktyczne. Znajdą się jednak zwolennicy również i tego typu :)


Zwykłe rękawiczki pełne, z wszystkim palcami są chyba najpopularniejsze :) Wszędzie ich pełno. Wzory jakie tylko chcecie i wykonane z czego tylko chcecie :) Potrafią być praktyczne i zarazem stylowe.

Ostatni mój typ to model dla mężczyzn nieco bardziej eleganckich. Zdarzy się, że i zimą trzeba wskoczyć w garnitur (wiem , że są i tacy co cały rok w gajerze muszą chodzić) i wówczas dobre skórzane rękawiczki są niezbędne.  Alternatywą dla typowo eleganckich, skórzanych rękawiczek mogą być rękawiczki, do których wykonania użyto różnych materiałów. 


8 komentarzy:

  1. Ja poszukuję takich z nakładka, ale nigdzie nie mogę znaleźć jednokolorowych i po prostu ładnych. One są idealne do fotografowania zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. środkowe mitenki z drugiego rzędu są piękne, chcę takie
    reszta jest zwykła, że o ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. w cubusie kupiłem zajebiste , skórzane z zewnętrznej str o od wewnętrznej. Między palcami materiał. Polecam. Wg mnie skórzane pasują nie tylko do garniturów, do stroju średnio sportowego też są fajne.
    podobają mi się rękawiczki z 4 obr , środkowe od góry.

    OdpowiedzUsuń
  4. cryspo from Stettin7 grudnia 2010 14:55

    @kate_bee
    rękawiczki z nakładką i ciekawym alpejskim wzorem spotkałem ostatnio w cropp'ie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja posiadam czarne bez palców z nakładka ;):P

    OdpowiedzUsuń
  6. kate_bee - calkiem ciekawe modele widziałem, ku mojemu zaskoczeniu, w croppie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice wishlist Those undies and socks are awesome... the first thing on my list this christmas is colourful underwear :P

    OdpowiedzUsuń