piątek, 17 grudnia 2010

Asos...

Jeszcze jakiś czas temu zakupy w sieci wywoływały u mnie jedynie niechęć, zwłaszcza jeśli chodziło o odzież. Każdą rzecz musiałem obejrzeć, przymierzyć, sprawdzić jaka jest jakość itp... Wolałem przejść się do poczciwego centrum handlowego, przeciskać się między wieszakami i walczyć o swój rozmiar ;p Obecnie rzecz ma się zupełnie odmiennie. Drażnią mnie Ci wszyscy ludzie - przepychający się i niekulturalni. Z jakością obsługi też jest różnie... Dlatego od kiedy odkryłem stronę Asos.com, moje wizyty w centrach handlowych zmalały do minimum. Strona jest świetna. Oferuje duży wybór asortymentu, podąża za najnowszymi trendami, a co najważniejsze można tam zdobyć naprawdę świetne rzeczy w przyzwoitych cenach. Dodatkową zaletą jest to, że możemy tu znaleźć również rzeczy światowej sławy projektantów. Na przecenach można naprawdę upolować perełki.

Dosyć słodzenia, bo to nie sponsorowany post;p Chciałem tylko pokazać kilka świetnych rzeczy, które tam znalazłem ostatnio. W tym wypadku nie powiem, że jest świetny towar i jeszcze w przystępnej cenie, gdyż t-shirt za 170 zł lub sweter za 750 zł, to dla mnie przesada, ale może kogoś to zainspiruje do własnych przeróbek. Ja już mam masę pomysłów...

7 komentarzy:

  1. Piekne ciuchy wyselkcjonowałes mozesz napisac w jakich zakłdkach je znalazłes?
    bardzo ciezko szuka sie ubran na ich stronie bo strasznie duzy maja asortyment.

    michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy - Michał - jeśli chodzi o swetry to na początek wchodzisz w dział męski, potem Jumpers & Cardigans. Z boku z lewej strony masz do wyboru firmę, któej szukasz(wystarczy,że zaznaczysz daną firmę i pokażą się wyłącznie jej produkty).Wszystkie swetry pochodzą od 3 producentów : Unconditional, Delusion i Alpha 60. Możesz zaznaczyć wszystkie razem lub każdą z osobna. Poza tym z boku masz sporo narzędzi umożliwiających selekcję : kolor, rozmiar, cena i typ.
    T-shirty tak samo. Są firmy Alpha 60.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy wybrałeś, też lubię Asos!:)

    nikosview

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kosztuje wysyłka do polski ?
    płatność przez paypal ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - 17 grudnia 2010 22:59 - normalna wysyłka kosztuje ok. 5 funtów ( czas oczkiwania ok. tygodnia w normalnych terminach tzn. nieświątecznych ) Ekspresowa chyba 10 funtów.
    Jest kilka form płatności, m.in. paypal i karty kredytowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asos is always the way to go. They always kill it in the menswear!

    www.RGRATZVM.com

    OdpowiedzUsuń