czwartek, 2 grudnia 2010

Don't Look Back

Do wczoraj cieszyłem się z tego, że zima jakby trochę nas omija. Było zimno, to prawda, ale śniegu jak na lekarstwo! Ale to było wczoraj. Dzisiaj już było tak jak wszędzie -  czyli mróz, śnieg i wiatr! Półtorej godziny spędzone przy odśnieżaniu uświadomiło mi, że zima już nadeszła;p

Co do setu wszystko raczej znacie z poprzednich wpisów. Jedyną nowością są buty. Chciałem je bliżej pokazać, ale żadne ze zdjęć nie wyszło, dlatego pokazuje zdjęcie z Asosa. Kupiłem je w dużej przecenie. Przed chwilą spojrzałem i cena jest jeszcze większa, niż ta która była przed przeceną.



Scarf - Stradivarius

Blazer/jacket - Sh

Jeans - Sh

Boots - Asos.com


21 komentarzy:

  1. jeśli dobrze widzę, to super ocieplane te buty w środku - marzę o takich za każdym razem jak wychodzę na zewnątrz!
    Całość - super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz i szalik świetne :) jak zwykle z resztą

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo mi się podoba. Buty super. To skóra naturalna? Szalik też wygląda świetnie, mimo że damski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieee, a ja jakoś jestem na nie z tymi butami. na twoich zdjęciach spoko ale na tym ostatnim to nie przemawiają do mnie, za to ten płaszczyk czy co o jest, no genialnie na prawde:)
    dobrze wyglądasz:D jak to sie mówi "brałby Cie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze, każda marynarka/ kurtka z SH wygląda jakby żywcem ściągnięta z wybiegu światowej sławy projektanta. Zazdroszczę takich Sh-ów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty <3 dlaczego faceci nie potrafią wybierać butów, zwłaszcza zimowych? te są super, do tego bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój outfit poprawił mi humor w czasie przerwy między tomami "Ludzi Bezdomnych". Nie wierzę, że kupiłeś ten płaszcz w sh! Też chcę mieć dar do wyszukiwania pereł w tych miejscach! Jest nie tylko ładny, ale i idealnie skrojony na ciebie. Tylko pytanie czy jest bardziej jesienny czy zimowy. Świetnie zestawia się z nim szal (duży i gruby, tak jak powinno być). Och, a na koniec deser -te buty są obłędne! Zazdroszczę ci ich! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like that scarf and it looks like it's so cold where you live.

    We barely even have snow yet!

    Alan

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spoko, szczególnie podobają mi się te oryginalne buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przemokły Ci te buty?
    Świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asia - tak są w środku ocieplane :)
    Mr. Vintage - zgadza sie - szalik damski, ale jaka to róznica??? Skóra naturalna.
    MM - dzięki :)
    Chris - marynarka/płaszcz niestety bardziej jessienna jest... Na większy duży mróz się nie nadaje
    Alan Li - since Wednesday is freezing and a lot of snow fell
    Miikax3 - buty się sprawdziły, nie przemokły :)
    Violetta E. - you are so kinde :) Thanks a lot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz swietnie - jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rarely someone can dress so formal in a men's way and still be very fashionable. I have said it many times-you have my full admirations for your spotless real fashion sense. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ubiórrr, dobra stylówka! :) aż miło patrzec na jakiegoś mężczyznę, który ubiera się ładnie, a nie jak jakiś skejcik

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne buty za ile wyhaczyles ta kurtke?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pawel Zegarow - nie pamiętam. Było to dosyć dawno temu. Na pewno nie było to więcej niż 10 zł :) No, chyba że do kosztów doliczy się jeszcze wydłużanie rękawów u krawcowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blog! Love the shoes and scafs.

    http://alex-ab-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń