czwartek, 23 grudnia 2010

Most influential in fashion...

Portal refinery29 ogłosił listę 50 najbardziej wpływowych ludzi w świecie mody. Są w tym gronie styliści, makijazyści, fotografowie, aktorzy, modelki,projektanci a nawet Pierwsza Dama. Spokojnie, nie nasza. Może na następne zestawienie się załapie :) Nie mogło oczywiście zabraknąć Tavi Gevinson( osobiście nie jestem jej fanem) Kto jest ciekawy zapraszam tutaj. Znajdziecie zdjęcia oraz uzasadnienia poszczególnych wyborów :) Miłej lektury :)


7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie.
    Dzisiaj pojawi się u mnie na blogu podobny temat, ale wyłącznie w odniesieniu do polskiego rynku mody męskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaŻyści :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki z checia przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz i że za jakiś czas Ty też się znajdziesz na tej liście ^___^

    OdpowiedzUsuń
  5. KacperC - hehe, to mnie rozbawiłeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for visiting ... I'm Following ♥

    I wish you a merry Christmas. Kisses Kisses . Van ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest Tilda, jest Miuccia, więc ranking można uznać za wiarygodny;-)

    OdpowiedzUsuń