czwartek, 23 grudnia 2010

No need to worry...

Ostatnie prezenty zostały zapakowane. Teraz tylko czekają, aż właściwa osoba otworzy je i oczywiście bardzo się z nich ucieszy. Innej opcji nie ma! Czeka mnie dosyc długi i wyczerpujący weekend, oprócz chrzcin jest jeszcze wesele. Z samych świąt pewnie nie za dużo zostanie, wiec tym którzy mogą sie nimi cieszyć życzę Zdrowych, Wesołych i Rodzinnych Świąt!

Jeans - Pull&Bear
Boots - Asos.com
Cardigan - Sh
T-shirt - H&M
Glasses - Asos.com
Necklace - Asos.com
Scarf - H&M
Belt - Pull&Bear
Bracelet - Asos.com

23 komentarze:

  1. merry Xmas my friend!! <3
    have a joyous one!

    OdpowiedzUsuń
  2. wesolych, no i inspirujacych...

    Trendy Christmas and a Fanhsionable New Year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hayhay!
    How are you? Your blog is great and I love your style! I'm glad that I've visited yours.

    Please, check mine, & maybe we can follow eachother? + join my giveaway!

    Thanks and love,
    Cindy from www.glamourblog.tk
    MERRY CHRISTMAS DEAR!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, prosto...podoba mi się:)
    Życzę przyjemnie spędzonych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, outfit świetny. Mógłbyś dodać notkę z pomysłami na sylwestrowy look? Byłoby super, bo potrzebuję jakiejś świeżej wizji

    OdpowiedzUsuń
  6. Chris - postaram się coś takiego stworzyć, ale nie gwarantuję, gdyż będę dosyć zabiegany przez cały następny tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko wspaniale współgra ze sobą!
    bardzo podoba mi się ten szalik! <3
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woah, this look is so nice.
    the scarf really suits with the background snow.hype for sure man!

    www.themadtoter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne buty! Całość wygląda wręcz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zielony szal bardzo fajnie odgryza się od reszty stroju :) i pewnie mocno grzeje :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny szal! Dziękuję za życzenia i oczywiście wzajmnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Kolejna dobra stylizacja, z resztą nie pamietam, zeby ktoras mi nie przypadła do gustu. Na uwage zasługuja mocno sprane jeansy w stylu vintage, ktore dobrze sie prezentuja :) Poza tym zestawienie zwyklego bialego tiszerta z zwyklym szarym kardiganem tez mi sie bardzo podoba. Jednynie do czego moge sie przyczepic to brak kurtki i brazowej ozdoby na nadgarstku ktorej nie powinno tam byc, ale moze zapomniales zdjąc :P Co do binokli to nie mam zdania bo mi sie kojarza niestety negatywnie z przestylizowaniem(too fashionable!!!), bo watpie zeby byly korekcyjne :) Pozdrawiam.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  13. Paweł - okulary zdecydowanie niekorekcyjne. Zdarza mi się założyć je, ale niezbyt często;p
    Kurtka leżała w samochodzie - absolutnie nie wychodzę tak na zawnątrz;p Co do "brązowej" ozdoby na nadgarstku" zgadzam sie z Tobą. Nie powinno jej tam być, ale stwierdziłem to dopiero po tym jak zobaczyłem zdjecia ;p
    Dzięki za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. raju! przegapiłam ten zestaw...jakim cudem??? :( Wisior z kostką jest niesamowity! Tylko zimno mi się robi jak na Ciebie patrzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look!
    no i kreatywny blog! nareszcie coś fajnego :)
    pozdr<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nicely done with that bulky scarf!

    OdpowiedzUsuń
  17. nice style man,well put together,with your green bulky scarf and cardigan which i so want...

    OdpowiedzUsuń