piątek, 19 listopada 2010

Jazz me...

Dzisiaj marynarka z poprzedniego posta w nieco bardziej eleganckiej wersji. Spodnie wyszukałem w Sh, a następnie zaniosłem do krawcowej :) Powiedzmy, ze efekt końcowy jest zadowalający. Miało być trochę inaczej, ale ogólnie jestem z nich zadowolony.  Mucha, to z kolei nowy nabytek - w zasadzie to prezent. Dostałem ją na prezentacji kolekcji Lanvin dla H&M. No i na koniec buty. W końcu je mam! Długo szukałem - głownie ze wzglądau na brak rozmiaru - ale w końcu niezawodny Asos przyszedł z pomocą. I to jeszcze przecenione :) Pozostaje się cieszyć. 


BowTie - Lanvin For H&M
Shirt - Sh
Blazer - NewLook.com
Shoes - Asos.com
Trousers - Sh
Belt- Asos.com

27 komentarzy:

  1. takie spodnie u facetów uwielbiam :D mam ogromny sentyment do starych czasów, lat 80. i 90., gdzie mozna bylo je spotkac najczesniej, zatem wielki plus!
    mucha przypomina mi spinkę-kokardę z dziecięcych lat :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, matko! Uwielbiam każdy element tego stroju - marynarka, już mówiłam, cudo! Buty jeszcze drugie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i marynarka - te dwie rzeczy są zjawiskowe, cały zestaw mega dobry, ale myślę, że trzeba być dość odważnym, aby się tak ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry klimat! widzę, że brouge'i się udały.

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważnie, mam mieszane uczucia, bo wolę bardziej Twoje sportowe/eleganckie/męskie zestawy. Ten jest taki hmm "inny", ale ciekawy, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. butów zazdroszczę Ci niesamowicie!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. W miarę ładna stylizacja choć widziałem już twoje ładniejsze...i z tego co wiem mucha nie powinna być szersza od szyi;) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. the bow tie is hot, of course...it's lanvin! haha
    nice look
    worth to hype

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Mucha jest urocza! Coś w całości mi nie gra.. może marynarka.. nie wiem.. ale ogólnie na plus. A poza tym nowe cięcie widać.. ;)
    Pozdrawiam
    Kamil

    www.camilr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko fajnie, tylko te spodnie mi nie pasują. Nie tworzą spójnej całości z resztą elementów. Mucha- super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. awesome blazer :)
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit. Wszystko idealnie wspolgra ze sobą. Nie jestem zwolennikiem much ale ta wyjątkowo mi sie podoba. Buty naprawde fajne, ale element, ktory mnie zachwycil to spodnie. Mam bardzo podobne tyle tylko, ze krotkie i w lato robily furore. A poza tym byly lniane wiec w sam raz na upały. Czy twoje spodnie tez sa z lnu? Poza tym nie zgodze sie z Lukaszem, poniewaz spokojnie mozesz wyjsc tak ubrany na ulice. Nie wiem, ktory z elementow stroju jest zbyt odwazny na polsie realia? ;> Kolejny swietny zestaw !!! Zapomnialbym dodac o genialnej palecie barw, ktora jest warta uwagi i podpatrzenia brzez innych modowych blogowiczow :P
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty, też takich szukam.

    OdpowiedzUsuń
  14. nareszcie widzę tą muchę z showroomu o której rozpisywały się bloggrki :P mam pyt. jak zrobiłeś ten t-shirt (z wcześniejszego postu)? ciąłeś po prostu nożyczkami?

    OdpowiedzUsuń
  15. Juiciejuice - dzięki wielkie :)
    Daniel - udały się jak najbardziej :)
    Paweł - moje spodnie nie są lniane. To zwykła bawełna. Dzięki za miłe słowa :)

    Dzięki za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piotr - żądna filozowia. Zwyczajnie pociąłem nożyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this look :) You are very stylish!! Great blog as well even if I can't understand a word of it :) LOL.

    love from australia,
    opinionslave.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  18. brown wingtips with beige khino... hmm very much inspired:

    http://burbailey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You lucky man, you've the Lanvin for H&M bow tie. It looks great on you and matches the outfit perfectly.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw! krzyżówka bikiniarza z brytyjską powściągliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że spodnie za krótkie...

    OdpowiedzUsuń
  22. MI osobiście marynarka kojarzy się z górą od piżamy starszych panów z amerykańskich filmów. Totalnie nie przemawia do mnie jako okrycie nadające się do przekroczenia progu domu. Jednak wiele mężczyzn mogłoby czerpać od Ciebie pomysły. Zawsze masz jakiś na siebie i nie wyglądasz jak 99% męskiej populacji w tym szarym kraju. Zawsze masz ciekawe buty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynarka źle dopasowana , do tego poprostu brzydka ! Mucha za duża . Całość przerysowana .
    Pozdrawiam
    Marcelo
    P.S.
    To tylko moje subiektywne zdanie ;]

    OdpowiedzUsuń