niedziela, 12 czerwca 2011

Wedding party...

Wczoraj byliśmy na weselu u znajomego. Z Zuzą raczej nie chodzimy na imprezy, więc kiedy już trafia się taka okazja jak wesele, staramy się "wybawić", aby wystarczyło co najmniej na kolejny rok ;p 
Co do setu to mogę powiedzieć, że sieciówki mogą być przydatne i można znaleźć tam coś ciekawgo. Tym razem padło na H&M. 
 Na koniec jeszcze Zuzka :) Więcej zdjęć już z chwilę u niej na blogu:) 


 Photos by Zuza
Shoes-SecondHand
Trousers-H&M
Shirt-SecondHand
Blazer-H&M
Watch-Asos.com 
Braces-H&M
BowTie-KappAhl 

28 komentarzy:

  1. Jestem ZACHWYCONA!!!Niezaprzeczalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza jak zwykle piękne kolory! Ale i tak mnie najbardziej podoba się Twoja mucha. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek widziała jakąś Twoją stylizację z krawatem... Mucha to zdecydowanie Twój znak rozpoznawczy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaskoczyłeś mnie :D oczywiscie pozytywnie.
    Podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie, jestem pod wrażeniem, jak idealnie się dobraliście :)
    pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wybrałeś strój ;) miło Cię zobaczyć w czymś innym niż zazwyczaj faceta na ślubach (czyt. czarny garnitur) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. elegant :D zegarek to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę pięknie wyglądaliście;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancko i w twoim unikalnym stylu, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sobotnie poranna kawa, za oknem deszcz, ponuro i brzydko. Perspektywa sprzątania mnie nie zachwyca zatem … czas może wybrać się do galerii poszukać jeansów.
    Niech będzie moja strata :-)
    Koleżanka Magato jak zwykle niezawodna w takich sprawach ma czas i chęci by mi pomoc. Dobra nasza – myślę sobie. Łazimy, zwiedzamy sklepy, szukamy i ..
    żeby nie przedłużać .. ;-)
    Zachodzimy do H&M… Magato wola mnie i mówi - zobacz jaka marynarka!
    No owszem, wisi cos, nawet całkiem ciekawe, inne ale stwierdzam:
    Magato w tym to chyba jedynie Adam będzie chodził .. szukajmy dalej.
    ….
    Uśmieliśmy się dziś rano gdy weszliśmy na Twojego bloga ;-)

    Adamie – musze to napisać – jesteś nudny i przewidywalny ;-)
    No ale jak zwykle podziwiam za odwagę i łamanie konwenansów.
    Pan z 15.06
    PS. Co ze Strelssonem ?!?! (WTF :P) to był prima aprilis czy jak?
    Czekam na swój wygrany set i czekam. Przypominam Ci ze napisałeś w tamtym komentarzu – OBIECUJE :P

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie. Po prostu genialnie! Podziwiam Cię, jesteś świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny męski look, na luzie, ale z klasą. BRAWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się połączenie czerni i granatu - świetny "weselny":) zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Cię keręce! Ja nei wiem co jest w elegancko ubranych facetach, że ... Ech. Musieliście wyglądać razem ślicznie - chociaż jakbyś miał czernoną muszkę byłoby jeszcze fajniej, pod kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja!
    genialnie:D
    i chylę czoła za tę muchę! mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... no to ja jako jedyny skrytykuję. Zestaw fajny ale na wyjście do klubu, na imprezę.
    Wydaje mi się, że na wesele powinieneś wybrać ubranie bardziej formalne, lepsze gatunkowo. Zawsze można założyć ciekawy dodatek i nie będzie już nudno i schematycznie. Ale to oczywiście moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie!!! Swietny zegarek, a znaleźć takie buty w sh - marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, na weselach wszyscy faceci wyglądają tak samo, tak samo nudno. Nie to co Ty!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pan z 15.06 - chyba już nie ma co dłużej czekać - ja straciłem cierpliwość, czytelnicy stracili cierpliwość... Strellson to był taki mały niewypał... Szwajcarska precyzja i niemiecka niezawodność tym razem zawiodły... Po zorganizowaniu konkursu kontakt się uciął... Niestety...

    Dzięki za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieki Adamie za odpowiedz.
    Ponekam ich jeszcze na fb. Ale z tego co widziałem to nie komentuja komentarzy - głowa w piasek. Zobacze czy odpisza na maila. Przykre.
    Obiecuje, ze nadal bede zagladał na bloga ;-))
    Choc za 'chinyludowe' polowe rzeczy nigdy bym nie założył na siebie ;-)
    Ale druga połowa jest inspirująca- hehe ;-)
    Pan z 15.06

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja specjalnie dla tego konkursu sie 'zlamalem' i założyłem konto na portalu- ehehe :-))
    Pan z 15.06

    OdpowiedzUsuń