czwartek, 9 czerwca 2011

Photos...


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Guerreisms.com.

13 komentarzy:

  1. Muszki są fajne, u dziewczyn też, tak ładnie się komponują z kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta muszka z kostek wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. druga muszka moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Adam, w muszce nr 2 musisz przyjść na mój ślub!!! Zakochałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muchy. Zawsze uwielbiałam mężczyzn pod krawatem0 cienkim głównie.. ale odkąd założyłeś bloga, w sumie już od czasów jak można było Ciebie i Twoje muchy zobaczyć u Zuzy.. jestem coraz bardziej przekonana również do tego typu "krawatu". Szczególnie podobają mi się fantazyjne, kolorowe wersje... ale ta z kostek do gry! Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta z kostek jest genialna! Uwielbiam facetow w muszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje! drugie zdjęcie - genialne!

    OdpowiedzUsuń