piątek, 6 grudnia 2013

Prezent dla mężczyzny...

Święta już za pasem, więc dzisiaj mam dla Was mały poradnik, który (mam nadzieję) ułatwi nieco i uprzyjemni poszukiwania prezentów dla bliskiej osoby :) 
Pierwsza jego odsłona miała miejsce 2 lata temu i TUTAJ możecie zerknąć, jak to wyglądało  wówczas. Być może coś z tamtej selekcji również wpadnie Wam w oko. Na początku zaznaczam, że w tym roku nie stawiamy na ilość a na jakość. Zainwestujmy w coś, co posłuży nam na lata i sprawdzi się w wielu sytuacjach :)
Cen przy poszczególnych produktach nie podałem celowo, gdyż poniższe zdjęcia mają służyć za przykład i każdy indywidualnie może poszukać sobie ewentualny substytut konkretnej rzeczy.

Zegarki

Zegarek to jeden z najbardziej uniwersalnych prezentów dla mężczyzny, jaki przychodzi mi do głowy. Sprawdzi się zawsze i sprawi, że obdarowana osoba na pewno będzie zadowolona. Oprócz klasycznych modeli warto posiadać w swojej kolekcji coś oryginalnego. W tym roku polecam drewniane zegarki :)
Od góry od lewej: WeWood, WeWood, Woodlans;  Lorus, Triwa, HugoBoss; TommyHilfiger, HugoBoss, Lorus

 Wyróżnij się

Kolorowe skarpety to chyba najbardziej szałowa rzecz w dzisiejszym zestawieniu. Nawet jeśli moje upodobania kolorystyczne mają ostatnio bardzo ograniczoną paletę barw, kolorowe skarpetki zawsze będą mi się podobały:)

Od góry od lewej: JohnHenricx3;  TopMan, TopMan, RiverIsland;
Wiedza

Książki o modzie traktowałem do tej pory po macoszemu - zawsze były ważniejsze wydatki. Zresztą twierdziłem, że nie są one mi potrzebne. Hehe. Teraz moje podejście się nieco zmienia, a z nim zmienia się stan posiadania książek o modzie, z których można dowiedzieć się wielu interesujących faktów. Świetna pozycja dla osób dopiero poszukujących własnego stylu jaki i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę.
Od góry od lewej: Roetzel Bernhard-Gentleman.Moda ponadczasowa, Adam Granville-Gentleman, Michał Kędziora-Rzeczowo o modzie męskiej; Jerzy turbasa - ABC męskiej elegancji, Thomas Fink, Yong Mao-85 sposobów wiązania krawata, Lilianna Nalewajska - Moda męska w XiX i na początku XX wieku

Muzycznie

W tym roku rodzime podwórko obrodziło taką masą wspaniałej muzyki, że nie musimy zbyt się wysilać, aby poszukać coś wartościowego :) Promujmy nasze.
Zimowe


Od góry od lewej: Eska luxury, Witchen, Witchen;  Otto Kern, Witchen,Witchen;  Asos, Asos, RiverIsland;

Torba/pokrowiec na laptopa

Nie lubię upychać portfela, komórki i kluczyków od auta po kieszeniach i nie lubię też prosić Zuzki o to, aby chowała moje duperele do swojej torebki. Nie lubię też targać zakupów w kolorowych reklamówkach. Polecam pojemna torbę :)
Od góry od lewej: Zara, PurolDesign, Zara;  SuitSupply, Asos,RozwadowskaBag; RozwadowskaBag, PochiDesign, PochiDesign;

Galanteria skórzana

Portfel to mój "must have" tegorocznej listy (duży uśmiech do Gwiazdorka). Mój wysłużony, jeszcze studencki portfel krzyczy od dawna, że ma dosyć. Tym razem postawiłbym na klasykę w skórze :)


Od góry od lewej: MichaelKorss, RoyalRepubliq,BenSherman; Puccini, Ochnik, Witchen;
Od góry od lewej:Witchen x 3,BenSherman; BlackDotsStreetWear, RiverIsland, Asos;
Film/Tv

Święta to dobry czas na nadrobienie zaległości kinowych z całego roku :) Poza leżeniem i jedzeniem, oglądanie TV to jedna z głównych "przyjemności" Świąt :) Niech kanapa będzie Wam miękką :)
Do poczytania przy kawie

Prenumerata z dostawą do domu :) Przy popołudniowej kawie świetnie się sprawdzi jakieś czasopismo/magazyn.

Do ubrania 

Jeśli już zabieramy się za kupowanie rzeczy, to warto zrobić to w taki sposób, abyśmy nie musieli wracać z daną rzeczą do sklepu ;p W tym celu lepiej wybrać coś klasycznego lub tzw. basic. Takie rzeczy nie mogą się nie sprawdzić.
Od góry od lewej: COS x3 ;  TopSecret x3;

Coś dla ciała

Jak wiadomo, mężczyźni nie używają zbyt wielu kosmetyków, jednak te przedstawione poniżej można określić jako podstawowe, które powinien posiadać każdy mężczyzna. 
Gentleman

Kilka praktycznych prezentów dla gentlemana i nie tylko :) 
 

Od góry od lewej: KlasyczneButy.pl,Marbo, Metka by traczka; Solier, Bałtycki

Męska sprawa

Ta kategoria pojawia się pierwszy raz i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał taki pomysł. Prezent nie musi być zrealizowany natychmiast. Voucher na szaleństwa terenówką lub enduro na poligonie, skok na bungee, paintball, karting czy rafting może naprawdę ucieszyć.  Każdy facet lubi trochę adrenaliny, chciałby się wyrwać z biura i poszaleć w "bezpiecznym" miejscu. Poza tym potrzebujemy trochę adrenaliny a wyżej wymienione atrakcje zdecydowanie potrafią podnieść jej poziom. Osobiście brałem udział jedynie w raftingu i paintball'u, jednak zdecydowanie polecam. Zwłaszcza rafting.
 
Oczywiście, oprócz tych wymienionych przeze mnie, istnieje jeszcze cała masa innych prezentów, które ucieszą w mniejszym lub większym stopniu. Mogę tutaj dodać jeszcze: bieliznę, piżamę, obraz lub wizytownik do biura, kalendarz, gra PC(każdy facet chce sobie pograć!), krawat, mucha lub mniej standardowy: degustacja whisky z kursem jej rozpoznawania po zapachu, kolorze, smaku, przejrzystości :) Myślę, że wybór jest dosyć duży, więc dajcie znać, czy w jakimś stopniu Wam pomogłem.


6 komentarzy:

  1. Przydatny ciekawy wpis:]
    Ja dostanę praktyczny prezent w postaci voucherów na zakupy ;p
    Ale udusiłbym ze szczęścia, gdyby mi ktoś podarował klasyczny zegarek ;D

    Można też podarować klasycznie sweter, a ich przegląd można znaleźć u mnie na stronie:
    szymonkloc.blogspot.com

    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wpis, jeżeli o książki to ta o modzie męskiej jest fenomenalna! Naprawdę "rzeczowe" podejście do tematu, sam dostałem przy okazji jakieś imienin ją i naprawdę, ma sens

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, te drewniane zegarki wyglądają super :) Jeszcze kiedyś widziałam drewniane muchy - to jest to :D A jeśli chodzi o inne pomysły na prezent dla mężczyzny to polecę coś, co kocha chyba każdy facet - czyli F1. Można przykładowo podarować voucher na jazdę po torze wyścigowym albo wykupić trening bezpiecznej jazdy - myślę, że takie motoprezenty ucieszą każdego mężczyznę, niezależnie od wieku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Nie sądziłem, że aż tak ciekawie można opisać to zagadnienie. Tobie udało się to zrobić w 100%, jestem pod wrażeniem :) Oby tak dalej! Czekam już z niecierpliwością na kolejne Twoje przemyślenia, chętnie o nich poczytam. Pozdrawiam serdecznie :)

    http://woodworld.pl/3-drewniane-zegarki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł! Ja właśnie się wzięłam za szukanie prezentów gwiazdkowych, bo zaraz mi się zacznie przedświąteczny szał w pracy i nie będę miała nawet kiedy rzucić okiem :) Dla narzeczonego wynalazłam zegarek casio taki http://www.zegarkowy.pl/casio-dw-6900cb-4c.html , i chyba się na niego zdecyduję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycje warte uwagi. Ja przeważnie stawiam na przydatne prezenty, które nie będą leżeć i się kurzyć. Dlatego właśnie w tym roku dla mojego męża kupiłam trymer do brody.

    OdpowiedzUsuń