niedziela, 11 listopada 2012

Troubles...

Przez ostatnie 2 tygodnie migałem się od prac na budowie. Chyba potrzebowałem przerwy i odpoczynku od tego. Praca przez 15h dziennie nikomu na dłuższą metę nie służy i ja również musiałem przystopować. Teraz jednak akumulatory się naładowały i pełną parą można ruszać dalej. Plan na dzisiaj wykonany: ścianka działowa w sypialni prawie skończona, płytki w łazience położone, boazeria  w salonie docięta:) Zapowiada się bardzo pracowity tydzień :)
P.s. Jak tak dalej pójdzie, to po skończeniu naszego domu, będę mógł zajmować się wykończeniem wnętrz zawodowo ;p

 
Photos by Zuza
Shoes-Fly London via Butsklep.pl
Pants-Zara

Jacket-Zara
Sweater-Zalando.pl
Backpack-SecondHand
Scarf-Stradivarius

9 komentarzy:

  1. SUPER!

    POZDRAWIAM
    ART-PAOLA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, jak zawsze zresztą :D

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co przeczytałam postęp prac jest dosyć spory...a ja nic o tym nie wiem ? ;) :D Świetnie wyglądają na Tobie te jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się tylko wydaje, ze pory ;p Chcielibyśmy, aby był dużo większy ;p
      No ale jesteśmy na dobrej drodze ;) Zostało jeszcze kilka "brudnych" prac i potem możemy się brać za sprzątanie i wstawianie wszystkiego na swoje miejsce ;)

      Usuń
  4. Piekny sweter! U fryzjera byłeś? Ciacho:P:)
    chlopaczek2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, a do tego ciepły :) Naprawdę polecam :)
      Zgadza się, byłem u fryzjera ;) spostrzegawczy jesteś:)

      Usuń
  5. To może czas pomyśleć o blogu o aranżacji wnętrz :P

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit - uwielbiam te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń