piątek, 16 listopada 2012

Garderoba na zimę...sweter...

 Przeglądając oferty sklepów w poszukiwaniu ciekawych swetrów byłem miło zaskoczony, zarówno ilością dostępnych fasonów, jak i wzorów. Czasy, kiedy w sklepach były dostępne zwykłe bure swetrzyska, już dawno minęły. Teraz możemy wybierać, spośród całej gamy kolorów, tych przygaszonych, jak i nieco bardziej "żywych".
W tym sezonie zdecydowanie prym wiodą azteckie oraz zwierzęce nadruki. Praktycznie każda z firm oferuje jakiś model z wyżej wymienionym motywem. Wybrałem dla Was kilka modeli, które zwróciły moją uwagę. Każdy z nich znalazłby miejsce w mojej szafie :) 
Który Wy wybieracie? Pamiętajcie, że sweter nie musi być tylko do "grzania". Odpowiednio zestawiony potrafi nadać charakteru outfitowi. Możemy go założyć do marynarki, w wersji nieco bardziej formalnej, jak i kurtki skórzanej, w wersji nieco bardziej grungowej :)



8 komentarzy:

  1. każdy z nich!, każdy!!!, sama bym ubrała!!! cudowne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love them all! My favorite is selected homme!
    Lovely blog darling.

    La Kat

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek z zimowa gwiazdka z new look najlepszy !:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :)

    Zapraszam również do mnie - www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mnie jarają. Ale gdybym miał wybrać jeden to... hmmm...New Look... i Rough Justice:D
    chlopaczek2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no te swetry kozak, podoba mi się moda na nie

    OdpowiedzUsuń