niedziela, 12 sierpnia 2012

Like water...

Photos by Zuza
Jeans-Pull&Bear
Bag-Asos.com
T-shirt-CheapMonday
Jacket-Asos.com

20 komentarzy:

  1. Chętnie ukradłbym Ci tę kurtkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój look jak dla mnie na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurtka zacna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka najlepsza, zdecydowanie. Ale spodnie też fajne. Może zaczniesz pisać oprócz sklepów również ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, no i jak zakupione online to fajnie byłoby jakieś linki do produktów :)

      Usuń
    2. Hmm. Nie wiem, czy te ceny to dobry pomysł. Już gdzieś to widziałem i mnie nie przekonało, ale zastanowię się nad tym :)
      Linki też są do przemyślenia :)

      Usuń
    3. Również jestem za pisaniem cen ;D
      Wybór należy do Ciebie,
      pozdrawiam PK

      Usuń
  5. perfekcyjnie :) gratulacje dla Ciebie i Zuzki

    OdpowiedzUsuń
  6. są w nowej kolekcji P&B te jeansy, w H&M są podobne tylko cena odstrasza 149 PLN

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka genialna:))

    Pozdrawiam:)

    I zapraszam do mnie:) themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dupy nie urywa, ale jest jak najbardziej ok:)
    chlopaczek2.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka bardzo fajna.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, choć nie rozumiem zachwytu nad tymi butami. Pamiętam, jak organizowałeś konkurs. Było wiele wpisów, co może świadczyć o tym, że potencjalna nagroda się podobała. Spodnie fajne, dobrze dopasowane. Kurtka niezła. Ona ma skórzane rękawy? T-shirt też dobry choć nie mam bladego pojęcia co jego autor brał przed rysowaniem obrazka (ta twarz przypomina mi nauczyciela z wosu więc może on był interpretacją?).
    Ocena ogólna 4+

    OdpowiedzUsuń