poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Summer shoes...Espadryle


Espadryle to płócienne buty na sznurkowej podeszwie. Często nazywane "butami, które nie tupią" wywodzą się  z Francji, gdzie pierwotnie noszone były przez chłopów i ludzi niezamożnych. Obecnie zyskały na znaczeniu i w sezonie letnim bardzo często możemy je dostrzec na ulicach - nie tylko nadmorskich miejscowości. Są lekkie, przewiewne i bardzo komfortowe :) Świetnie sprawdzają się latem, kiedy dokuczają wysokie temperatury. Poszczególne marki oferują wiele modeli, zarówno wciąganych, jak i wiązanych. Kolorystycznie też nie jesteśmy ograniczeni;) Wystarczy trochę poszukać ;)
 
Wszystkie zaprezentowane modele pochodzą ze stron: Asos.com, Topman.com oraz RiverIsland.com.

7 komentarzy:

  1. widziałem takie buty w H&M. całe białe i na przecenie. jak pierwszy raz na nie spojrzałem pomyślałem sobie co za paskudy. ale w domu żałowałem, że ich nie kupiłem, bo wyglądają świetnie. ciekawe tylko, czy wygodne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaopatrzyłem się na lato w 2 pary :)

    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Need to buy one of those!

    www.style-trigger.com

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM TEGO TYPU BUTY, I JUŻ ZAKUPIŁEM DWIE PARY;) POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także kupiłem te buty. Jak fajnie, że w Primarku są po £3 ;)

    OdpowiedzUsuń