wtorek, 13 marca 2012

We walk...

Doskwiera mi permanentny brak czasu. Praca, którą miałem zostawiać za drzwiami biura, jakimś cudem wdziera się do domowego zacisza i nie pozwala na chwile relaksu. Każdy coś chce i to "na wczoraj". Pomysłów na bloga mam całkiem sporo, jednak z ich realizacją muszę jeszcze poczekać ;p 
Mam nadzieję, że ten stan szybko minie ;p 
Inspiracją do dzisiejszego seta było zdjęcie, które jakiś czas temu wstawiłem na FB. Spodobało mi się zestawienie dwóch kontrastujących ze sobą barw oraz sam pomysł założenia, pozornie niepasujących do obecnej pory roku, białych spodni.
Photos by Zuza
Boots-HeavyDuty
Pants-Pull&Bear
Shirt-Asos.com
Bag-NewLook.com
Gloves-Zara
Jacket-Asos.com
Snood-H&M
Sunglasses-Asos.com

24 komentarze:

  1. super, że nosisz białe spodnie, bardzo Ci w nich dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie tylko te spodnie... mega białe, dla mnie taki kolor spodni to tylko rezerwacja na cieple dni lata, w pozostałych nie bardoz mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałem, jednak ostatnio stwierdziłem, że jeśli pogoda pozwala na założenie białych spodni, to czemu nie ;)

      Usuń
  3. I hace the same pants! I wear them in winter!

    OdpowiedzUsuń
  4. w wiekszoci przypadków jestem PRZECIW białym spodniom w jakiejkolwiek formie i o jakiejkolwiek porze roku ale kurcze musze przyznac....że na Tobie wyglądają one całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj pierwszy raz i jestem pod wrażeniem Twoich stylizacji:)
    Gratuluję pomysłów:)

    stylebymag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze. Zazdroszcze tej Twojej Zuzie. Mam wrazenie, ze wszyscy otaczajacy mnie faceci nie maja gustu ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. zaJeśli nie ma ciapy chlapy która mogłaby takie białe spodnie poplamić to jest ok, zwłaszcza, że na Tobie fajnie leżą. I zestawienie biało-czarno-szare jest jak najbardziej ok.

    cocofatalle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set, fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Twe kolory to zawsze black and white" aż by się chciało zaśpiewać za Skawim ;p
    Mnie się podoba!
    Wytrwałości w walce z pracą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kontrasy mnie ostatnio także przypadły do gusty.. a swoją drogą nigdy nie rozumiałam dlaczego wiosną nie nosi się białych spodni- rozumiem pluchę itd, ale w słoneczne dni? Na Tobie wyglądają bardzo dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Sam się zastanawiałem, dlaczego ich nie nosiłem w innym okresie niż lato :) Jak mówisz, plucha nie jest dla nich najlepsza, jednak w słoneczne dni się sprawdzają :)

      Usuń
  11. Podziwiam za odwagę, białe spodnie w taką pogodę :)

    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe spodnie w Polsce to grząski temat.Stylizacja bardzo ciekawa i białe spodnie są świetne,jak udowodniłeś na każdą porę roku:)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne białe spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo masz tą świetną torbę z H&M! Kiedyś była identyczna, tylko że miała srebrne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie osobiści nie podobają się białe spodnie, nie ważne czy latem czy wiosną... Kurde, ale na Tobie wyglądają całkiem całkiem:)
    Pozdrawiam PK

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący blog! Dałem się wreszcie zmusić blogvin'owi na zapisanie się do niego, aby być na bieżąco z Twoimi wpisami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. PODOBAJĄ MI SIĘ TE SPODNIE I TORBA! BARDZO!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak wolałem kolorystykę twoich dawniejszych strojów, np.:
    http://lookbook.nu/look/2663411-No-Light-No-Light
    http://lookbook.nu/look/2634831-This-World !!!
    http://lookbook.nu/look/2734703-Shelter
    Mam wrażenie, że ostatnio rzadziej eksperymentujesz

    OdpowiedzUsuń
  19. OmgOmg stylizacja idealna! Każda rzecz jest na swoim miejscu i pięknie wyglada! 100%modnego faceta!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow you have a very amazing blog!


    wish to exp.

    by the way Guys,pls visit my blog too thanks!
    http://erniegumapal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń