niedziela, 8 maja 2011

Beat It...

FW w Łodzi dobiega już końca. Miałem szansę drugi raz uczestniczyć w tym wydarzeniu i trzeba przyznać, że tym razem było już nieco lepiej :) Zwłaszcza, jeśli chodzi o kwestie związane z wejściem na pokaz. Miejsca było zdecodowanie więcej i mimo że kolejki się ustawiały przed każdym pokazem,  stojąc w kolejce nie czułem się  jak "sardynka w puszce" - jak to miało miejsce w październiku.
W piątek pojawiliśmy się tylko na 1 pokazie. Naszym głównym celem był finał Złotej Nitki, jednak jak się okazało nie mogliśmy się tam dostać. Pozostały miejsca stojące, za które trzeba było jeszcze zapłacić. Zrezygnowaliśmy więc i pojechaliśmy "pozwiedzać" Łódź - powłóczyliśmy się trochę po Piotrkowskiej, po czym udaliśmy się do hotelu :) W sobotę mieliśmy napięty grafik - ale o tym już w następnym poście ;)
Co do seta. W piątek było minimalistycznie-gwiazdą miał być MJ :) Koszulkę z jego podobizną chciałem mieć od zawsze. Było kilka prób, kilka osób mi już rysowało, jednak żaden nie spełniał oczekiwań. Marta z Papiohead  w 100 % się sprawdziła! I w końcu jest idealny MJ :)


Photos by Zuza 
Shoes-Converse
Jeans-Asos.com
Bag-5preview
Jacket-Asos.com
T-shirt- Papiohead 
 Hoodie- Asos.com 

15 komentarzy:

  1. podoba mi się ! koszulka mój faworyt :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna koszulka ! I fryzura ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Było mi miło przywitać Ciebie w Rage Age w manufakturze! Świetne spodnie! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka jest rzeczywiście świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalnie! wszystko świetnie ze sobą gra!

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka jest genialna! uwielbiam Michaela

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna koszula, Marta jest zdolna, mój nagłówek bloga coś o tym wie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. MJ jest najlepszy z najlepszych, jednak ja czekam na....hihi, dobrze wiesz na kogo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. witam;) mam do Ciebie pytanie odnośnie posta z 3 kwietnia. instrukcja jest boska , aczkolwiek nadal mam pewnien problem z zaukpami w asos. dotyczy on paypala, nie wiem jak Go zasilić i zastanawiam się jaką opłatę mogą mi naliczyć za przeliczenie walut.
    bardzo dziękuję z góry za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wszystkie komentarze ;)
    Anonimowy - odezwij się na maila - themensside@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the MJ t-shirt and the Chanel inspired bag. Cool outfit. Thanks for sharing the photos and drop by me too,soon.

    Cheers.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny blog ! świetne sety, na bardzo wysokim poziomie ! mam gdzieś Twoje zdjęcie z FW ! wrzucze wieczorem na bloga!!!:) świetnie wyglądałeś, zapraszam do obserwowania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń