wtorek, 1 stycznia 2013

2012...

Mijający rok był bardzo intensywny i obfitował w wiele istotnych zmian w moim życiu:) Był też tym rokiem, który minął mi niezwykle szybko. Budowa domu i przygotowania do ślubu pochłonęły nas bez reszty i nawet nie zauważyliśmy, kiedy upływały kolejne tygodnie. Udało mi się zrealizować większość postanowień i planów i jedyne do czego mogę się "przyczepić" to małe zaniedbanie bloga. No ale teraz może być tylko lepiej :)
Zostawiam Was z przeglądem moich modowych "dokonań" w 2012 r. Który set najbardziej przypadł Wam do gustu ?
 
W nowym roku życzę Wam zdrowia i spełnienia marzeń :)  

Styczeń

Luty
 
Marzec
 
Kwiecień
 
Maj
 
Czerwiec
 
Lipiec
 
Sierpień
 
Wrzesień
 
Pażdziernik
 
Listopad
 
Grudzień

    Photos by Zuza

10 komentarzy:

  1. Przeglądam i stwierdzam, że masz bardzo określony styl.
    Mnie najbardziej podobają się stylizacje z kwietnia i grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzec jest sexy:) I listopad. Ale wiesz, że ciężko wybrać, bo naprawdę masz swój styl, któremu jesteś wierny. Mnie się to podoba. Uwielbiam tu być i w tym roku obiecaj, że się poprawisz i będzie więcej postów. Życzę wszystkiego naj i całuję;)
    Pozdrawiam!
    chlopaczek2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Maj to mój faworyt. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobała mi się z sierpnia :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stawiam na kwiecień, sierpień i grudzień! :)

    wszystkiego dobrego w 2013!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja podziwiam Cię za to że masz w sobie sporo odwagi by tak się określać... Dobrze z reguły zestawiasz kolory, szyk tych ciuchów większości również nie najgorszy ;) Fajne jest to że jest w tym wszystkim pasja, innowacyjność, i wizja pewnego rodzaju... sam jestem z małego 'miasta' i sądzę że tego typu zestawienia by mnie po prostu zdegradowały, chociaż też lubię modę zwłaszcza męską... pozdro, i tak trzymać w tym Nowym Roku | Deeev

    OdpowiedzUsuń