czwartek, 14 czerwca 2012

Flowers prints...

Motywy kwiatowe już w poprzednim roku były akcentowane przez wielu projektantów. W tym sezonie trend ten przybrał jeszcze na sile - zwłaszcza w sklepach sieciowych :) Należy jednak zaznaczyć, iż tym razem, nie jest on przeznaczony wyłącznie dla kobiet. Mężczyźni mogą znaleźć wiele elementów garderoby z takim nadrukiem. Mężczyznę w koszuli w kwiaty można już spotkać nie tylko na plaży, a buty w kwiaty mogą stanowić bardzo ciekawy element outfitu.  
Uważam, że w przypadku tego printu, jest podobnie jak z camo. Jeden element wygląda ciekawie, potrafi ożywić ubiór, jednak przeładowanie tego motywu w jednym zestawieniu nie prezentuje się dobrze.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron: Asos.com, TopMan.com, RiverIsland.com oraz Farfetch.com

17 komentarzy:

  1. buty zdecydowanie najlepsze:))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty cudowne *-*
    Świetny blog i fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mnie nie trafia. Ogólnie lubię kolory w męskim ubiorze, ale kwiaty... nie. Moro w sumie też mi jakoś nie podchodzi.

    Ale jak wiadomo - wszystko jest rzeczą gustu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to dobrze trafiłam, w sh upolowałam za złotówkę prawie identyczną koszule jak na samym dole po lewej:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie mnie to nie jara... Tzn facet po lewej na dole jest spoko:)

    chlopaczek2.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony model z asosa! kupuję tylko ciuchy, które on prezentuje. Może i jego kiedyś kupię ;p

      Usuń
    2. Haha:D Dobre:)):* 3mam kciuki:)

      chlopaczek2.blog.pl

      Usuń
  6. taaak, podoba mi się ten trend. sam zaopatrzyłem się w jedną ciekawą, kwiecistą koszulę w lumpeksie. czeka na odpowiedni moment :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałem fajne w Zarze ale czekam na przeceny :D

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Floral prints are so great.
    I love the 1st photo
    Hei, visit my blog :)

    Http://www.mywhisperingstyle.co.cc
    Regards,
    Fahmy Haryandi, "The Whisperer"

    OdpowiedzUsuń
  9. these prints are gorgeous. i'm diggin' the t-shirt :)

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i kwiaty są modne i fajne, masa projektantów zaprezentowało kwiaty na te lato. Ale mi osobiście będzie się to nadal kojarzyło z modą plażową. Więc osobiście - nie dziękuję! Chociaż abstrakcyjne kwiato-listki na ubraniach od Givenchy bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam :)

    http://the-national-express.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Flower power!

    www.style-trigger.com

    OdpowiedzUsuń
  12. martensy w kwiatki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dorwałem swoją koszulę z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń