czwartek, 22 grudnia 2011

The Autumn Leaves...

Ostatnie 2 tygodnie były jedną wielką walką z czasem. Przed końcem roku należało zamknąć sprawy, które powinny być już dawno zakończone. Mój brak systematyczności często sprawiał mi już kłopoty, jednak jakoś nigdy nie wyciągam z tego wniosków ;p Podobnie było i tym razem... Na szczęście teraz pozostało mi świąteczne lenistwo i zajadanie się piernikami upieczonymi przez Zuzkę :)
Mimo wszystko udało mi się w tym czasie zrobić jakieś zdjęcia :) Pierwsze z nich poniżej :)
Ps. Zdrowych i Wesołych Świąt już dzisiaj :)
Photos by Zuza
Boots-Asos.com
Pants-Zara
Backpack-SecondHand
Fingerless Gloves-Asos.com
Jeans Shirt-SecondHand
Jacket-Zara
Snood-H&M

9 komentarzy:

  1. podoba mi się, fajny zestaw :)
    pozdrawiam
    + Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego NAJ, NAJ!
    Odpoczywajcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam facetów w tak odjechanych kolorach spodni :)
    Wesołych !!!!
    Pozdrawiam Anex
    Zapraszam silesiastreetlook :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajaja, super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rękawiczki są zabójcze! i te spodnie - super! jestem pod wrażeniem! aż miło popatrzeć :) świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedną stylizacją zrekompensowałeś całe te 2 tygodnie oczekiwania ;) Muszę ci przyznać, że im dalej w las tym co raz lepsze masz pomysły. Trochę wyrazistych kolorów, trochę przygaszonych, jeans- z charakterem i lekko z przymrużeniem oka. Jak dla mnie dycha do stylu !!! :D Pozdrawiam.
    http://maninfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutely amazing.. every single one of your posts!!

    OdpowiedzUsuń
  8. every single one of your posts is amazing.. enjoying your blog very much xx
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne połączenie kolorystyczne, jeans, skóra, super buty i plecak:) Na prawdę świetnie:)
    Zapraszam do siebie
    madamesunny

    OdpowiedzUsuń