piątek, 22 lipca 2011

Turkish mix...part II

Dzisiaj druga część relacji z Turcji. Któregoś dnia wybraliśmy się do Pamukkale, gdzie zwiedzaliśmy antyczne miasto Hierapolis oraz podziwialiśmy wapienne tarasy. Mieliśmy do przejechania masę kilometrów, dlatego też z uwagą przyglądałem się wszystkiemu dookoła. Co mnie zaskoczyło, to świetne drogi. Autostrady nawet w górach. My osiągniemy taki poziom infrastruktury drogowej najwcześniej za 15 lat... Poza tym panujący wszędzie bałagan. O ile kurorty i ich otoczenie  są zadbane i czyste, o tyle zwykłe domostwa wyglądają zdecydowanie gorzej. Zaniedbane, niewykończone i otoczone masą przypadkowych rzeczy...

 

Photos by Zuza&me
Sandals-KurtGeiger
Shorts-Second Hand
Bag-Bershka
Bracelet-Asos.com
Belt-Bershka
T-shirt-5preview

13 komentarzy:

  1. Koszulka mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 skrajności, a te wapienne tarasy są przepiekne!

    Świetny tshirt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na mojego bloga o modzie. Sporo outfitów :http://old-school-hollywood.blogspot.com/
    zachęcam do obserwacji mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tamtym roku nie wybralam sie na ta wycieczke, ale widze ze bylo warto:) Piekne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  5. envy! envyyyyyyyyyyy!! i hope u r enjoying ur holidays! nice captures and so are u!
    x

    jasonitos.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W Tunezji to samo świetne drogi i bałagan;p Oni nie kończą budowy domów bo wtedy mają do zapłacenia gigantyczny podatek dlatego mieszkają w takich nieskończonych:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje sandały, wielu mężczyzn ma do nich jakieś uprzedzenia, tymczasem moim zdaniem panowie powinni zakładać je częściej latem ;). Zazdroszczę wakacji, pozdrawiam, E.

    OdpowiedzUsuń
  8. that last photo was so cool! what is it?

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za koment ;) ten zestaw też jest świetny, zdecydowanie zwinęła bym ci te ciuchy i ubrałabym w nie mojego Michała :D Zuza też świetnie wygląda w tej sukience z szafomanii !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. great tee!
    you look great, as usual!

    G

    OdpowiedzUsuń